De eerste paar heerlijke daagjes - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Yvonne Erberveld - WaarBenJij.nu De eerste paar heerlijke daagjes - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Yvonne Erberveld - WaarBenJij.nu

De eerste paar heerlijke daagjes

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

06 November 2014 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Zo, na een reis van 20 uur zijn we dinsdagmiddag dan eindelijk aangekomen in Kaapstad! Het huis waar we in zitten is echt heerlijk, de kamers zijn groot en uitzicht is fantastisch. We kunnen de zee zien en het Greenpoint Stadion. We hebben de eerste dag voor de rest niet veel gedaan. Gisteren zijn we met de auto een stukje wezen rijden, het rijden aan de andere kant van de weg is nog even wennen, maar gaat gelukkig goed! Vandaag zijn we naar een suuuuupermooi strand geweest bij Campbay. Het water was helaas wel heel koud dus zwemmen was geen optie, maar lekker in het zonnetje liggen met 30 graden was nog alsnog heerlijk! Morgen hebben we de eerste dag van de Health Promoters en dan gaan we naar township Kayamandie. Toen we van het vliegveld kwamen zag we al een andere township, Khayalitsha, dit zag er al best heftig uit met allemaal huizen van golfplaatjes, dus ik ben benieuwd wat wij morgen zullen zien.. Ik hou jullie op de hoogte! Groetjes vanuit het zonnige Kaapstad! X

• 06 November 2014 - 22:08

Grea:

leuk om mee te lezen Yvonne
    veel plezier daar

• 06 November 2014 - 23:08

Kim:

Leuk om te lezen dat jullie veilig daar zijn aangekomen en al zulke leuke dingen kunnen doen :)
    Ik ben benieuwd hoe het eerste dagje was!
    Tot snel xxx Kim